czwartek, 20 lipca 2017

Figurkowy Karnawał Blogowy - Edycja #35 - Czerwone oczy


Edycja: #35
Temat: Czerwone oczy
Prowadzący: Inkub
Wpis na blogu: Wojna w miniaturze
Poprzednie edycje: TU

FKB wróciło do korzeni ...z sensie do założyciela, to pomyślałem, ze coś zmaluję. No nie tak do końca pomyślałem, bo pomysł przyszedł mi do głowy już jakiś czas temu :)

Dokładnie w tym wpisiew komentarzach napisałem coś takiego:


...a ponieważ jestem już dorosłym mężczyzną więc mogę wydawać pieniądze jak i kiedy chcę popełniłem taki oto upgrade dioramy :)

Od lewej: Mitch Hunter, Tatsu, Dr Diana (z tyłu sierżant Carter), Agent Nick Michaels, Jake Kramer, Timothy McGuire i Sean Gallagher. Na górze Crucifier.



Jest to taki rodzaj hołdu dla starego Warzone. W młodości bardzo się tymi modelami jarałem, ale na większość nie było mnie strać. Teraz zdobyłem już prawie komplet :) (Hurra dla internetu!)

Na dioramie umieściłem wszystkich moich ulubionych bohaterów ze świata Warzone. No prawie wszystkich. Zabrakło mi Valerie Duval, ale nie zanosi się, żebym w najbliższym czasie upolował tę wersję figurki która mi pasuje wizualnie (mam jeden model ale wygląda tam jak facet mimo, że ma cycki)

... ale zaraz.. zapytacie pewnie co to ma wspólnego z tematem FKB... ano zobaczcie tego przyjemniaczka - karnofaga (zwanego pieszczotliwie kartoflem) wdrapującego się na mur.


Oczka są? Są :D Czerwone? Czerwone.

No i jeszcze na koniec pokaz moich super umiejętności obróbki zdjęć l:D


6 komentarzy:

LinkWithin