poniedziałek, 25 lipca 2016

Figurkowy Karnawał Blogowy - Edycja #23: Symbol



Kolejny FKB :) Tym razem coś naprawdę specjalnego :) Ale po kolei.

Prowadzącym w tym miesiącu jest  Luca Lagao  prowadzący bloga o jakże pięknej nazwie, czyli: Gorzej się nie da. Tematem tej edycji jest "Symbol".

Powiem szczerze, że gdyby nie ten temat, to bym pewnie tej dioramy nigdy nie skoczył a tak proszę :) dzięki Łukasz.

Przed wami: stara diorama Warzone z mnóstwem symboli megakorporacji, jak i Legioniu Ciemności i Bractwa. Posiada również inne ikoniczne przedmioty jak np miecz Punisher.






... i tyle. Taki mój kolejny święty graal. :D

15 komentarzy:

  1. O PANIE!!! :O No brak mi słów nie wiem co napisać o jaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to kurde pięknie, akurat też maluję to na FKB ale chyba szybko będę teraz musiał coś nowego wymyślić :D
    Niesamowicie fajnie ten napis Warzone zrobiłeś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Sorki, że pomysł ukradłem, ale nie wiedziałem. Ten napis to mój pierwszy NMM więc bardzo się starałem :)_

      Usuń
    2. Dziadku nie pitol tylko maluj drugą dioramke taką samą :)

      Usuń
  3. Fajna dioramka :) Mogłaby system reklamować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Chcę jeszcze dodać kilka starych figurek na niej, ale muszę je najpierw dorwać :)

      Usuń
  4. Rzeczywiście, kiedy jak nie w tej edycji :) Piękne malowanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. KOZAK DIORAMA! Świetne, żywe kolory :) Praca idealnie się wpasowuje w temat FKB.

    OdpowiedzUsuń
  6. Huhuhuhuhuhu! No to pojechałeś Pan:D Loga korporacji jak żywe, a napis "Warzone" całkowicie rozwala system!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tutaj jakoś dziwnie się swiatło odbija na tych literach i z bliska wyglądają tak średnio (takie postrzepione). W rzeczywistości jest dużo lepszy efekt :)

      Usuń
  7. Genialna dioramka!! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. No elegancko. NMM wyglada spoko.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin