piątek, 30 grudnia 2016

Figurkowy Karnawał Blogowy - Edycja #28: Świąteczna wymiana figurek 2016


No i kolejny rok ma się ku końcowi. Tym razem w ramach FKB różni ludzie postanowili pomalować figurki i wysłać innym różnym ludziom. Po czym wszyscy dostali prezenty i było dużo radości :)

Tym razem będzie o tym co pomalowałem a malowałem dla Groana z Dziennika Groana.
Pomalowałem dla niego takiego oto krasnoluda. Starałem się, aby był wyjątkowy no i dostał dwa magiczne topory i plecak z łusek chromatycznego smoka (to nie M'n'Msy!!!) Mam nadzieję, że się podoba. Włożyłem w niego dużo pracy, potu i łez. Tak wyszedł.



5 komentarzy:

  1. Faktycznie brak zielonego m&msa :) a na serio to kawał dobrej krasnoludzkiej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skóra gniecie, bardzo ładna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krasnolud jest piękny. Podstawka mi się bardzo podoba. Ja jeszcze nie zrobiłem tak ładnie zielonej!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin