środa, 21 grudnia 2016

Figurkowy Karnawał Blogowy - Edycja #28: Świąteczna wymiana figurek 2016


No i kolejny rok ma się ku końcowi. Tym razem w ramach FKB różni ludzie postanowili pomalować figurki i wysłać innym różnym ludziom. Po czym wszyscy dostali prezenty i było dużo radości :)

Ja np dostałem prezent od samego Mańka z Maniexite :) i to nie byle jaki i nie jeden a DWÓCH wilczych bohaterów ze starego Warzone! :D



Piękni prawda? Zwłaszcza pierwszy od lewej, który w morderczej walce z legionem stracił jedną z jedynek :D Bardzo mi się ten detal podoba. Nadaje mu charakteru :) Naprawdę świetny prezent i inicjatywa. Dzięki Maniek :D

Wrzucę jeszcze jedno rodzinne, z moimi starymi wilkami :)


A wy co dostaliście? :)

8 komentarzy:

  1. And there was much rejoicing! :) Na Twoich fotach wyglądają lepiej niż w rzeczywistości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dają się rozpoznać jako maniexowe:-) nieźle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na przykład dostałem figurkę ;) Bardzo ładnie pomalowaną zresztą, a jutro pochwalę się nią na blogu. Będzie pod poniższym linkiem widoczna:

    http://quidamcorvus.blogspot.com/2016/12/figurkowy-karnawa-blogowy-edycja-28_21.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpasowali się w rodzinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drużyna w komplecie =) Bardzo fajne figurki i naprawdę udany prezent =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają na mocarzy. Nie znam w ogóle klimatu Warzone'a ale już niedługo poznam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaskakująco dobrze się komponują :) Fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin