czwartek, 30 marca 2017

Figurkowy Karnawał Blogowy - Edycja #31 - Biały kruk


Edycja: #31
Temat: Biały kruk
Prowadzący: Grish
Wpis na blogu: Fat Lazy Painter
Poprzednie edycje: TU

Dzisiaj niestety nie bedzie niczego pomalowanego... brak czasu zabrał mi cały ten miesiąc, nie pytając czy chcę czy nie... ale hej! Coś tam jednak przygotowałem :)

Moim białym krukiem jest taki oto kolega:


Jest to Bio-gigant ze starego warzone (jak widać mam nawet oryginale pudełko) :)


...zacząłem go już nawet paciać, ale na razie za dużo nie zrobiłem.
Nie jest to może jakaś super droga, kolekcjonerska figurka... ale myślę, że zasługuje na miano białego kruka w mojej skromnej kolekcji :) Uwielbiam go :) W ogóle mam zmodyfikowaną przez kogoś wersję (ma np opaskę na ramieniu) więc tym bardziej jest wyjątkowy. Tyle na dzisiaj.

13 komentarzy:

  1. Zaskakująco dobrze zniósł próbę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Merkuriańska ohyda to to nie jest. I całe szczęście! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co wiem to jak ma komplet kolców, to jak najbardziej jest białym krukiem :D To jeden z tych modeli, które chciałbym mieć mimo że nigdy bym go nie użył ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ bydle. Metalowy on jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żywica bo jakby był metalowy to można by nim zabić

      Usuń
  5. Samo pudełko jest białym krukiem :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin