środa, 10 sierpnia 2016

Makieta do zdjęć

Jestem ostatnio strasznie zajarany malowaniem elementy terenu do makiety (tej do grania), że zupełnie zapomniałem opowiedzieć o drugiej z makiet, czyli o tej do zdjęć.

Jak już pewnie zdążyliście zauważyć od niedawna mam takie ustrojstwo. Zawsze chciałem mieć i mam :)

Zauważyłem wielkie ochy i achy na jej temat więc chciałem powiedzieć, ze to niestety nie ja jestem autorem. Autorem jest Grzegorz Szajna Farafiner Mini Factory. jak już zdążyliście zauważyć chłopak ma duży talent i bardzo się cieszę, ze to właśnie do niego się odezwałem :) Jestem bardzo zadowolony.

Mam nadzieję, że owa makieta nie przyćmi tego co staram się sobie malować i fotografować ;) Ale z drugiej strony jest to dobra motywacja, żeby ciągle się rozwijać :)  Bez zbędnego dalszego ględzenia wrzucam parę fotek całej makiety (zbliżeń jeszcze się naoglądacie gwarantuję :))



...a z tyłu wygląda tak ;), żeby nie było, tak chciałem i tak dostałem



Potrzebna jest m jeszcze makieta do zdjęć figurek fantasy, ale tę postaram już wykonać samodzielnie :) Znalazłem w domu dużo gipsowych cegieł więc... moze je wreszcie wykorzystam :)

5 komentarzy:

  1. No w końcu makieta bez tych figurek ;-) trolololo :)
    Żartuję, figurki malujesz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna. Podejrzewam, że teraz zrobiłeś firmie znakomitą reklamę i ilość zamówień wzrośnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To naprawdę świetna sprawa, sam się zastanawiam nad czymś takim.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin