niedziela, 21 lutego 2016

Figurkowy Karnawał Blogowy - Edycja #18: Pupil


Następna edycja FKB (18-sta znaczy karnawał wszedł właśnie w okres dojrzewania), tym razem prowadzona przez świeżynki czyli Tabletop bastards a tematem na ten miesiąc jest Pupil, co mnie niezmiernie ucieszyło :)


Ja zapewne wiecie maluje ostatnio postaci z Super Dungeon Explore i zupełnie przypadkowo znajdują się tam również familiary, pety, lub jak to się ładnie po polsku mówi Pupile.


Szybko zabrałem się za malowanie i wyszło mi coś takiego :)



Moim ulubieńcem jest kurczak i świnia w hełmie :D

13 komentarzy:

  1. Słitaśne :-) I bardzo ładnie pomalowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niektórzy to się śmieją, ze jak z Kinder niespodzianek :)

      Usuń
  2. Świetne. Świnka rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzygam tęczą:D Fantastyczne:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha ha, zamiotłeś tą edycję tymi pupilami :) Spojrzenie Lorda Gruffa rulez! The Colonel tez mnie srodze rozbawił.
    Pytanie techniczne - korzystasz a aerografu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niestety jeszcze mnie mnie nie stać na aero. A co?

      Usuń
    2. Cześć przejść jest tak delikatna, że trudno mi uwierzyć, że są robione z ręki: przykładowo dół kurczaka czy grzbiet psiaka, który dodatkowo na zdjęciu wydawał mi się posiadać takie lekkie jakby-kropeczki jak po aero :).

      Usuń
    3. Tzn. ja nic nie kwestionuję tylko wyrażam podziw :)

      Usuń
    4. Dzięki jeszcze raz :) Te figurki mają dość duże powierzchnie więc uczyłem się na nich wet blendingu po wcześniejszym drybrushingu (stad te kropki)

      Usuń
  5. Urocze :) W sam raz na tę edycję FKB!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wstrzeliłeś się w temat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze :) i naprawdę świetnie pomalowane.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin