piątek, 27 maja 2016

Projekt: makieta - mata

Więc pewnie chcecie wiedzieć o co w ogóle chodzi. Projekt makieta jest projektem umożliwiającym rozegranie chociaż jednej partii figurkami które maluję (w tej chwili stoją tylko i się kurzą).

Ponieważ szlachta nie gra na byle czym, postanowiłem stworzyć makietę nie zajmująca zbyt dużo miejsca, ale wykonaną tak, żeby cieszyła oko i pobudzała wyobraźnię :D no i spróbuję nie wydać na nią zbyt dużo.

Zacząłem od czegoś prostego. Znaczy się zakupiłem w sklepie playmaty.pl ... no playmatę. Zamówiłem niestandardową jeżeli chodzi o rozmiar i ciesze się, ze nie było z tym żadnego problemu. Jest zadrukowana z dwóch stron. wygląda tak:


... a po drugiej stronie tak:


Nadruk wygląda naprawdę bardzo fajnie. Mata jest cienka ale widać ze wytrzymała i jest mobilna bo mogę zwinąć w rulon i trzymać gdzieś w kącie.

Kilka fotek jeszcze: po rozstawieniu moich starych papierowych budynków:




Tak więc pierwszy krok poczyniłem. Nie jest to może zbyt twórcze (w sumie to w ogóle nie jest), ale uważam to za punkt wyjścia do zabawy w stworzenie na prawdę fajnej makiety. Trzymajcie kciuki, żeby wyszło :)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Już kilka fajnych rzeczy mam. Ale muszę zrobić z tego posty :D

      Usuń

LinkWithin