środa, 30 grudnia 2015

Słowiańskie opowieści - Licho

Postanowiłem, ze trochę pobawię się jeszcze tym co zrobiłem na FKB.

Wyszło mi coś takiego. Jak to las to pomyślałem, że zrobię coś w słowiańskim klimacie i dodałem demona od Reapera który ma robić za Licho. Tak samo czarodziejka od Reapera robi za słowiańską dziołchę. Dodałem też wilka z falimiarów również od Reapera. To mój ostatni wpis w tym miesiącu więc życzę wszystkim, dużo szczęścia, nieniszczących się pędzli, nie wysychających farb, dobrych pomysłów i wszystkiego co najlepsze :). Do zobaczenia w nowym roku :)









5 komentarzy:

  1. Ach cudowna Diorama! !! A śnieg jeszcze lepszy niż w rzeczywistości. Chylę czoła! !

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem zgrabnie to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Pokombinowałem z tym śniegiem jak mowiłeś, tylko zamiast lakieru użyłem still water

      Usuń
  3. Creative and fantastic job!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin