wtorek, 29 grudnia 2015

Figurkowy Karnawał Blogowy - Edycja #16: Woda, woda, woda


Kolejna, bo już 16 edycja najlepszego na świecie (bo trwającego przez okrągły rok) karnawału. Tym razem prowadzącym jest  Kender autor bloga Paint-Forge a tematem woda. Cóż, jak to mówią "temat rzeka". Ja postanowiłem, ze zrobię coś większego niż zazwyczaj. Widziałem kiedyś podstawę zrobioną z ramki do zdjęcia. Niewiele myśląc nabyłem takie cudo natury:


... nawaliłem do środka korka tak aby powierzchnia, nie była tak zupełnie płaska:


Następnie wszystko ubłociłem błotem od Vallejo:


Dodałem kamienie i kawałki gałązek:


No i teraz najważniejsze bo bez tego nie łapało by cię pod temat FKB czyli Still water pierwsza warstwa:


Następnie dorzuciłem trochę mchu trawy liści i takich tam...



Na koniec poszedł -- Citadel - Agrax Earthshade na wszystkie kałuże oraz druga warstwa Still water


... i to w zasadzie tyle.. wyszło bardzo przyjemnie, ale coś mnie podkusiło. Wiecie czego mi najbardziej brakuje w te święta...? Śniegu! W końcu śnieg to też woda tylko w innym skupieniu.  No więc kupiłem sodę oczyszczoną, wymieszałem z Wikolem i nałożyłem takie roztapiające się czapy wyszło.... średnio dlatego myślę, że spokojnie mogłem się zatrzymać na wcześniejszej wersji. Ale cóż poradzę na to, ze lubię eksperymentować :)



Może nie wygląda jakoś tragicznie ale jakoś wolałem jednak wersję bez śniegu :) Mam nadzieję, ze się podobało :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo dobre, choć mnie chyba też bardziej podoba się wersja bez śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawię sie właśnie jeszcze trochę i widzę, że wymaga to jeszcze dopracowania (z tym śniegiem). Więcej kontrastu zieleni i zaczyna to jakoś wyglądać. Pewnie za jakiś czas wrzucę wersje poprawioną :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tą ramką. Co do śniegu - pokryj go dodatkowo lakierem z połyskiem - zyska nieco na wyglądzie. Ja jeszcze lubię go przyprószyć posypką śniegową od GW.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Ale to już XVI FKB, nie XV :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, choć bez śniegu wyglądało lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :-) często zdarza mi się coś przekombinowac ;-)

      Usuń

LinkWithin