czwartek, 23 lipca 2015

Warzone / Warzone Resurrection - Imperial Wolfbanes - porównanie

Szybkie porównanie Wilczarzy od Target Games i od Prodosa


Trochę oszukane to porównanie bo ze starej edycji mam pomalowanych jedynie Wolfbane Commando, ale myślę, ze i tak w tym porównaniu stara figurka bardzo dobrze się broni, żeby nie powiedzieć wygrywa. Pierwsza moja myśl była taka, że 2 edycyjny Miecz Punisher słamał by prodosowego Bastard Sworda jak zapałkę. Po drugie jak dla mnie Wilczarze to powinny być rosłe chłopy z wielkimi mieczami i z wymalowanym na twarzy wku***niem... a to co dostałem... no nie wiem... te fryzurki zaczesane na jedną stronę, te chudziutkie nóżki i rączki...
Tak wiem każdy ma inny gust. Do mnie akurat bardziej przemawiają wilczarze od Target Games. Może dlatego, ze były to moje pierwsze figurki ever i mam do nich sentyment.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin