piątek, 1 grudnia 2017

Deadcember - Zombicide - walkers


Witam :) Dawno mnie nie było. Dużo się wydarzyło, bla bla bla.
Do rzeczy. Chciałbym wrócić do blogowania i chciałbym zrobić to w jakiś ciekawy sposób a, że właśnie zaczął się grudzień nadarza się wspaniała okazja na nowy cykl to przed wami...

Tadadadam!!

Deadcember! - cykl będzie poświęcony grze Zombicide: Black Plague jak i jej licznym dodatkom :)
Mam nadzieję, że się spodoba. a pierwszy ogień idą (jak zawsze zresztą chyba). Szwędacze :) Enjoy!








5 komentarzy:

  1. Ależ paskudna horda! A jednocześnie mnóstwo dobrej malarskiej roboty; gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł i wykonanie, miałem w edycji blogów zagranicznych uczestniczyć w deadcemberze ale... nie mam umarlaków właściwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jest jakaś inicjatywa o tej nazwie? Kurde a chciałem być oryginalny :-P

      Usuń
    2. Nie wiem, czy jest coś na listopad, ale słyszałem, że Zomtober i Deadcember :P

      Usuń

LinkWithin